Výměna / Vrácení / Reklamace zboží

Zboží můžete do 14 kalendářních dnů od data převzetí vrátit nebo vyměnit za jiné. Zboží nesmí být použité nebo poškozené. Zboží zasílejte s původními etiketami a originálními obaly (pokud byl originální obal součástí dodávky). Výměny a vrácení zboží vyřizujeme neprodleně a o průběhu informujeme mailem.

K vracenému zboží přiložte vyplněný Protokol o vrácení zboží a kopii dokladu o koupi. Protokol naleznete v zásilce, nebo zde.

V případě reklamace je zboží třeba zaslat hned při vzniku závady a neznečištěné. Reklamace vyřizujeme neprodleně a o průběhu informujeme emailem.

Adresa pro zasílání zboží

Tasty a.s.
Poděbradská 36
Praha 190 00

 

Zboží určené pro výměnu / vrácení / reklamaci je možné také osobně předat na libovolné naší prodejně v ČR.

Zásilky odeslané na výdejní místo přepravce nemáme možnost vyzvednout a budou vráceny odesílateli. Vrácené zboží a reklamace je třeba zaslat přímo na výše uvedenou adresu.

Pokud budete mít jakékoli dotazy spojené s výměnou / vrácením / reklamací zboží, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na info@dsgl.cz